Week 5 buitenland stage Mantova - Reisverslag uit Mantova, Italië van Marlon Labrie - WaarBenJij.nu Week 5 buitenland stage Mantova - Reisverslag uit Mantova, Italië van Marlon Labrie - WaarBenJij.nu

Week 5 buitenland stage Mantova

Door: Marlon Labrie

Blijf op de hoogte en volg Marlon

09 Juni 2015 | Italië, Mantova

Week 5 zit er weer op en het was een lekker weekje.
We kregen deze week van maandag tot zondag vrij.
Dinsdag en woensdag zijn we naar milaan geweest ( al in het eerdere verslag gezet )
Donderdag hebben we met de ouders van arjen Cita della moda bezocht en daar wat kleding gekocht.
Vrijdag hebben we het Gardameer bezocht en zijn we in Borgetto geweest dat is een prachtig dorp met veel historie.
We bleven deze avond in het hotel van Arie en els overnachten in Valeggio. De dag daarna hebben we de hele dag aan het Zwembad gelegen en in de avond de Champions league finale gekeken. Dat was helaas geen italiaans feestje geworden.
Deze week weer werken in het mooie weer.

Gr Marlon Labrie

  • 10 Juni 2015 - 09:50

    Frans:

    Hoi Marlon, anderen zaten tijdens de finale in Spanje, daar was het wel feest! Dus dat is goed gekomen. Jullie zien een hoop daar van de (wijde) omgeving, leuk! Hier lekker druk, moet nog jullie resultaten van periode C bekijken, volgende week vergadering erover. Dus ik ga weer verder. Veel plezier nog, ik zou nog even blijven, temperatuur hier schiet nog niet echt op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlon

Hallo ik ben Marlon Labrie ik ben 18 jaar oud en ik woon in Honselersdijk. Ik ga in mei 9 weken naar Italië om daar stage te gaan lopen in een tuincentrum in de stad Mantova ( Lombardije ).

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 1894

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenlandstage Italie

Landen bezocht: