week 6 in Mantova, de tijd vliegt - Reisverslag uit Mantova, Italië van Marlon Labrie - WaarBenJij.nu week 6 in Mantova, de tijd vliegt - Reisverslag uit Mantova, Italië van Marlon Labrie - WaarBenJij.nu

week 6 in Mantova, de tijd vliegt

Door: marlon labrie

Blijf op de hoogte en volg Marlon

16 Juni 2015 | Italië, Mantova

Week 6 zit er al weer op en wat gaat de tijd snel zeg.

Op maandag kregen we vab Marco een rond leiding door het 2e bedrijf van orgazionne Orlandelli. Dit bedrijf ontewerp en maakt watertafels voor planten en uitschuifbare Deense karren.
We mochten de sales meeting bijwonen en we kregen een presentatie over landscape software, dat is software om tuinen aan te leggen

Dinsdag was een gewone werkdag en woensdag hebben we een druiven tuin aangelegd op valle dei fiori.

Op donderdag gingen we met het tuinaanleg bedrijf mee ( giardini bv ) en hebben we een rotonde beplant

Op vrijdag hadden we vrij en hebben we niet veel gedaan.
In de avond met collega's wat gedronken in Mantova en op zaterdag naar de Irish pub geweest, en daar voor het eerst Guinness gedronken ( erg lekker bier ).

Op zaterdag een normale werkdag en zondag hebben we leren rozen snoeien.
En in de avond gingen we met Marco naar een lokaal bierfeest, gegeten en natuurlijk bier gedronken.

Door de hete dagen is het weer beetje van de rel en komen er af en toe wat tropische stormpjes over, maar dat is niet erg.

We gaan nog even 2 weken genieten want 1 juli zitten onze 2 maanden er weer op

Ciao Marlon Labrie

• 22 Juni 2015 - 14:52

Frans:

Lekker afwisselend, qua werk en weer. 1 juli haal je vast wel. Dat geloof ik zomaar.... Tsss en ik maar werken.

Marlon

Hallo ik ben Marlon Labrie ik ben 18 jaar oud en ik woon in Honselersdijk. Ik ga in mei 9 weken naar Italië om daar stage te gaan lopen in een tuincentrum in de stad Mantova ( Lombardije ).

Actief sinds 13 April 2015