Nog maar een week in Italie........ - Reisverslag uit Mantova, Italië van Marlon Labrie - WaarBenJij.nu Nog maar een week in Italie........ - Reisverslag uit Mantova, Italië van Marlon Labrie - WaarBenJij.nu

Nog maar een week in Italie........

Door: marlon labrie

Blijf op de hoogte en volg Marlon

24 Juni 2015 | Italië, Mantova

Wat gaat de tijd ontzettend snel zeg. Ik kan me de eerste dag herinneren als gisteren maar ondertussen is week 7 alweer voorbij gevlogen.

Week 7 was een leuke week
Van maandag tot woensdag hebben we gewerkt op Valle dei fiori. Donderdag hadden we vrij en hebben we een dagje door mantova gelopen ( die stad blijft mooi ).
Op vrijdag hebben we gewerkt met het tuinaanleg bedrijf, dat is goed voor ons Italiaans omdat niemand daar Engels spreekt.
Zaterdag en Zondag stonden in het teken van Motorcross. Op zaterdag werd er getraind en zondag werd het kampioenschap van Lombardije gereden.
Het was gaaf om te zien.
Modder, luide motoren en benzine lucht blijft toch wel erg tof.
Daarna nog een ijsje gehaald met Marco en daarna een douch genomen ( vanwege het stof.

Maandag hebben we gewerkt in het tuincentrum en dan is week 7 alweer voorbij.
Van week 8 gaan we een topweek maken en nog even ontzettend genieten van Italie.
Voor we het door hebben zitten we weer in Nederland.

Ciao Marlon Labrie

  • 24 Juni 2015 - 21:50

    Raymond Hedges:

    Zit er bijna op! Feit at tijd voorbij vliegt is een goed teken toch?

    Gr

    Raymond Hedges

  • 25 Juni 2015 - 09:37

    Frans:

    Veel plezier nog. Ik denk dat jullie volgend jaar de 2e jaars wel enthousiast kunnen maken voor buitenlandstage!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlon

Hallo ik ben Marlon Labrie ik ben 18 jaar oud en ik woon in Honselersdijk. Ik ga in mei 9 weken naar Italië om daar stage te gaan lopen in een tuincentrum in de stad Mantova ( Lombardije ).

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 1893

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenlandstage Italie

Landen bezocht: